De expert op het gebied van Telefonie, Unified Communications en Contact Center


Onze diensten

VocarIT Cloud Telefonie

Voor de kleine en middelgrote ondernemingen leveren we onze eigen VocarIT Cloud Telefonie-oplossing. VocarIT Cloud Telefonie is een flexibele en schaalbare telefonie-oplossing die levert wat jouw bedrijf nodig heeft. Van simpelweg bellen en gebeld worden tot en met functionaliteiten voor thuiswerken, belgroepen, vast-mobiel-oplossingen en oplossingen voor receptie en telefonisten.

Vanwege onze samenwerking met Cisco leveren we hoogwaardige en duurzame telefoontoestellen van Cisco voor een scherpe prijs. 

Wil je met jouw bedrijf een stap verder gaan en echt gaan samenwerken met een Collaboration-oplossing als Cisco Webex of Microsoft Teams? Ook dat is mogelijk via ons.

Benieuwd geworden naar de mogelijkheden voor jouw bedrijf? Neem contact op en maak een afspraak.

 Telefonie, Collaboration en Contact Center

Vanwege onze jarenlange ervaring met Collaboration en Contact Centeroplossingen, bij grote én kleine bedrijven, hebben we veel kennis van deze oplossingen. We leveren, ontwerpen, implementeren en beheren grote en kleine omgevingen. Je kunt bij ons terecht voor oplossingen in je eigen datacenter (on-premises) of voor oplossingen vanuit de cloud.

Heeft jouw bedrijf een bestaande Cisco Collaboration of Contact Center oplossing en ben je op zoek naar kennis om deze oplossing goed te beheren? Of wil je je bestaande telefonie-oplossing migreren naar een Cisco Cloudoplossing? Dan kunnen wij je helpen.

Wil jou bedrijf gebruik maken van Microsoft Teams voor telefonie? Is een koppeling met je huidige provider of met de huidige telefooncentrale noodzakelijk? Dan wil je wellicht gebruik maken van Direct Routing. Wij kunnen dat voor je ontwerpen, inrichten en beheren. 

Naast de technische implementatie en beheer is gebruikersadoptie een speerpunt van onze aanpak. We zorgen ervoor dat de gebruiker degene is die het meest profiteert van een goede Collaborationoplossing.

Project Services, Consultancy Services en Managed Services

Heeft jouw bedrijf hulp nodig rondom het thema Collaboration en Contact Center? Wij hebben de expertise om je te helpen door onze kennis in te zetten. We kunnen helpen met o.a.:

  • Ontwerp, implementatie, upgrades en migraties van Cisco Collaboration en Contact Centeroplossingen. Cisco CUCM, Unity Connection, IM & Presence, Expressway, UCCX, UCCE, Webex Calling, Webex Contact Center, CUBE, UCS, Cisco Meeting Server en TMS zijn producten waar we veel kennis van hebben. 
  • Ontwerp en implementatie van Microsoft Teams Phone met Direct Routing. We hebben grote omgevingen ontworpen en geïmplementeerd van Teams Phone met complexe routeringsscenarios en migratiestrategiën.
  • Migratie van on-premises oplossingen naar de cloud of het creëren van een hybride oplossing. Samen werken we de best passende oplossing uit voor jouw bedrijf. 
  • Advies op het gebied van strategie en lifecycle management
  • Beheer van bestaande oplossingen. We bieden diverse diensten aan op het gebied van beheer, waaronder SLA gebaseerde service contracten, pro-actieve monitoring van jouw systemen en een strippenkaart voor kleine beheerwerkzaamheden.

Neem contact met ons op om te bespreken wat we voor jou kunnen betekenen. Wij verzekeren je van een transparante werkwijze, een hoge kwaliteit van de geleverde diensten en goede communicatie.

Hybride Vergaderoplossingen

Bij VocarIT weten we dat de traditionele vergaderruimte aan het veranderen is. Met de nieuwe manier van hybride werken, worden nieuwe eisen gesteld aan de vergaderruimtes van jouw bedrijf. 

Uit onderzoek blijkt dat meer dan 90% van de vergaderingen 1 of meer online deelnemers heeft, maar dat minder dan 1/3 van de vergaderruimtes is voorzien van een goede digitale vergaderoplossing. 

Daar brengen wij graag verandering in, maar dan wel een verandering die ook daadwerkelijk van waarde is voor jouw bedrijf.

Wij richten vergaderruimtes in van kleine 'huddle'-ruimtes tot grote 'boardrooms'. Eén ding daarbij vinden we het allerbelangrijkst en dat is de gebruikerservaring. Dat geldt voor de bediening van de oplossing als ook voor de 'vergaderervaring'. Belangrijk aandachtspunt daarbij is de online deelnemer. Deze moet zich 'in de vergaderruimte wanen'. Dat kan alleen door state-of-the-art apparatuur die audio en video op de beste manier overbrengt.

We realiseren ons ook dat niet iedereen gebruik maakt van dezelfde oplossing voor hybride vergaderen. Er wordt veel gebruik gemaakt van Microsoft Teams, maar ook Cisco Webex, Zoom en on-premises-oplossingen zijn nog volop in gebruik. Een oplossing in de vergaderruimte van jouw bedrijf moet dus niet gebonden zijn aan één platform.

Om dit te realiseren maken we gebruik van Cisco-oplossingen. Cisco heeft keer op keer bewezen de beste oplossingen te bieden waarin de nieuwste technieken voor beeld en geluid aanwezig zijn. Daarnaast is het mogelijk om deel te nemen aan vergaderingen op alle platformen en is het mogelijk een Teams Rooms-oplossing te creeëren met een Cisco video-oplossing.

Onze hybride vergaderoplossingen bieden:

  • De beste kwaliteit audio/video.
  • Interoperabiliteit met alle grote vergaderplatformen.
  • Native Teams Rooms.
  • Apparatuur die is voorzien van sensoren die temperatuur, luchtkwaliteit, geluidskwaliteit en aanwezigheid meten en daarover statistieken beschikbaar stelt.
  • Integratie met facilitaire systemen op basis van API's.